sâmbătă, 25 august 2012

Ultima moda

In cautare de inspiratie de designer am navigat pe tot felul de site-uri, am citit si ceva reviste, am rasfoit cateva cataloage. Si iaca! Am aflat care este cel mai la moda articol. Imbraca excelent, este disponibil in imens de multe nuante, are o simbolistica mistica si e perfect pentru orice ocazie si orice silueta. Toate modelele il poarta. Din nicio fotografie nu lipseste, chit ca e vorba de bucatarii sau de perdele. Are o stralucire fireasca. E natural si nu se uzeaza. Lumineaza si mareste spatiile. Este reglabil si ajustabil. E potrivit
pentru interioare vintage dar si extrem de moderne. Este de o candoare care aminteste de camera copilului (mai ales cand copilul doarme). Te exprima pe deplin si iti subliniaza personalitatea. Intinereste cu zece ani si te face sa pari mai slaba. Te face sa te gandesti la seductie si e dulce. E....Zambetul!!!!!
Asa ca zambiti va rog :).

2 comentarii:

  1. Mulțumim Horațiu Malaele!
    http://www.youtube.com/watch?v=bHPitpXYEvc&feature=g-vrec

    RăspundețiȘtergere
  2. Daaaaa :) Multumim si oricat am multumi tot nu e de ajuns.
    Cat despre incapatanare stiu sigur cum e ca am si eu cu carul :))))).
    Multumesc

    RăspundețiȘtergere