marți, 1 mai 2012

Cristian Muresanu - Biotransformari sub influenta psihicului

Citesc cartea si imi deschide ochii. Imi aduce intelegerea si imi valideaza modul de viata pe care l-am ales.
Va recomand din suflet sa o cititi. Mai poate fi comandata la editura unde mai sunt disponibile 40 de exemplare.
Mai jos am copiat un pasaj cu o mare importanta pentru mine. Voi reveni si cu altele.

Cristian Muresanu
Editura Ecou Transilvan, Cluj Napoca
Pag 68
Universul holografic
Dr. Bruce Lipton
Iata care e ideea: toate celulele sunt asemanatoare din punct de vedere genetic. Cu toate acestea, in diferite parti ale corpului ele formeaza oase, altele formeaza muschi, nervi, ligamente etc., insa decizia asupra ce anume va urma sa formeze o anumita celula se bazeaza pe o matrice de informatie care face parte din campul morfic. Importanta acestui fapt este ca celulele extrag informatia din camp, care este foarte precis corelata cu pozitia in spatiu ocupata de un anumit tesut sau organ si astfel o anumita celula va prelua acea functie specifica unei anumite arii sau volum din spatiul respectiv.
.....
Ele au potentialul de a citi mediul unde se afla si astfel le controleaza evolutia. Am dovedit acestea prin experimente de laborator, cand am luat o anumita celula dintr-o anumita parte a unui embrion care, sa zicem, ar fi trebuit sa formeze vertebre si am mutat-o in alta parte, unde ea ar trebui sa contribuie la formarea unui intestin sau miocard.
Am observat ca atunci cand am mutat celule, in cadrul unui embrion, dintr-o zona in alta, ele se adaptau imediat la instructiunile matricii formatoare specifice acelei portiuni din spatiul embrionar, adica celulele sunt oarecum suspendate in campul morfic si in functie de locul precis pe care il ocupa in matricea campului, aceasta le determina rolul pe care il vor avea in viitorul organism.
......
Tiparul se afla in mediu sub forma unui camp iar celulele se adapteaza acelui tipar particular, fapt care le ajuta sa formeze tesuturi specifice si organe, asa ca celulele transmit informatie spre celelalte celule in camp dar in acelasi timp ele pot receptiona informatie. Prin urmare, corpul uman formeaza o comunitate. Prin definitie, comuniune inseamna in primul rand comunicare si toate celulele sunt integrate unei matrici mai mari care exprima caracteristicile campului.
Folosind o metafora biblica transpusa in limbaj stiintific, noi suntem creati in imaginea fizica a unui complement matriceal care se afla in afara noastra si astfel corpul fizic devine, in esenta, o copie a campului morfic de energie. Daca revenim la fizica cuantica, care se aplica la toate nivelele de manifestare, Albert Einstein spunea: "campul este singura agentie guvernatoare a particulei materiale". Aceasta se poate explica astfel: campul invizibil de energii reprezinta elementul responsabil care genereaza lumea materiala. Dar aceasta idee se regaseste si in conceptiile orientale care afirma ca "spiritul" modeleaza materia.
....
Mediul ofera celulelor o multime de atitudini, credinte, perceptii, strai emotionale si toate acestea moduleaza campul. Daca avem un "defect" in structura campului, aceasta va determina aparitia ulterioara a unui defect similar in corpul fizic.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu