miercuri, 29 februarie 2012

Am incredere infinita in tine

Una dintre abilitatile mele: sa am incredere totala in altcineva. Imi vine de la increderea in mine. Nici nu simt nevoia sa controlez asta. De ce nu te-as crede? Ce ai avea de castigat daca ma minti?
Ce am avea de castigat daca mintim? Nimic. Mintind vom avea de trait ceva momente penibile atunci cand va trebui sa stam fata in fata si sa contemplam intre noi adevarul: aceea sfera perfecta de intelegere si eliberare - cu textura extraterestra - care ne asteapta sa ne imbarcam. Uite ca simt ca nu am trait degeaba 44 de ani pentru ca am invatat asta: oricum adevarul se afla, iese la suprafata. Ce sens are sa mintim? Am incredere in mine si am incredere in tine. Am incredere in toti.
Ma mira ca dupa ce ti-ai clarificat pentru tine o situatie mai ai tupeul sa ma minti. Ma mira ca vedem inca posibila ca alegere minciuna. Ma mira ca, dupa ce facem asta, mai vrem sa fim liberi. 
Eu am incredere in tine. Toate compasiunea mea pentru cei care inca nu au destula incredere in ei ca sa spuna adevarul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu