luni, 6 februarie 2012

Stiinta si Cunoastere

Am vazut "intamplator" cateva editii ale emisiunii de la TVR Cluj, Stiinta si Cunoastere, gandita de Cristian Muresanu pe care l-am descoperit ca pe un om cu o viziune extraordinara asupra lumii si care m-a inspirat si pe mine.
Va recomand aceasta emisiune. Si public mai jos mesajul lui Cristian Muresanu de pe site-ul:
http://punctulzero-octavian.blogspot.com/2012/02/educatiecatre-o-noua-paradigma.html. Multumesc Octavian pentru aceasta oportunitate.

Multumesc Monica, si tuturor celorlalti care sunteti alaturi de mine. In primul rind e nevoie sa fie cit mai promovata emisiunea mea Stiinta si Cunoastere (TVR Cluj duminica ora 18.00) si e important sa primesc ecouri cit mai multe pentru a avea argumentele necesare de a justifica rolul, necesitatea si impactul emisiunii. Poate chiar mai mult ar fi util ca cei interesati sa imi scrie doleante si intrebari atit in ceea ce priveste emisiunile deja planificate (si atunci eu voi inmina intrebarile la invitatii care vor veni acolo sa comenteze) cit si fata de emisiunile mai vechi al caror subiect poate fi reactualizat cu ajutorul intrebarilor dvs. Intreaga mea arhiva de emisiuni este depozitata pe serverul 4shared si o gasiti aici

http://www.4shared.com/folder/J8s6-MgV/Cristian_Muresanu.html

Din pacate ele nu ruleaza decit cu intreruperi... dar le puteti pune la descarcat si eventual sa le vizionati ulterior.
Deasemenea, promourile la emisiuni le pun pe scribd cu link-uri spre Facebook dar momentan Facebook mi-a blocat contul...
Deci aveti aici promo-urile si o multime de articole si colectia mea de carti.
http://www.scribd.com/cristim23
Un alt neajuns este ca emisiunea mea nu se preia pe TVR 3 sau alte canale ale TVR asa ca pentru cine nu o vede de la TVR Cluj, numai internetul e singura optiune valida...
In calitate de angajat nu am dreptul sa comentez de ce aceasta emisiune nu se preia pe TVR 2 sau 3 in timp ce altele sunt preluate. As zice ca jumatatea plina a paharului este aceea ca aceasta emisiune exista si va implini 2 ani de existenta in 1 aprilie.
Intrebarile, propunerile, sugestiile, ideile dvs legate de aceasta emisiune mi le puteti adresa atit aici cit si oriunde pe paginile mele de forum sau pur si simplu pe e-mail (cristim23@yahoo.com) dar as dori sa imi scrieti numele dvs real nu cel de user, si localitatea unde va aflati ca sa pot alcatui, la un moment dat (de ce nu ?) o posta a redactiei in care inainte de finalul emisiunii sa oferim raspunsuri... iar unde e cazul putem face emisiuni intregi pe baza subiectelor propuse si eu voi anunta toate propunerile pe post.
Pina in prezent nu am avut aproape nici un singur dialog pe tema emisiunii si problema nu e ca eu personal as avea nevoie... E nevoie ca sa avem si noi argumente clare, scrise sau telefoane in direct la emisiune, insa daca nu scrie nimeni si daca nu suna nimeni, nu am ce prezenta departamentelor din conducere. Faptul ca eu stiu ca e vizionata pentru mine e suficient sa stiu ca nu lucrez pe degeaba, dar altii nu stiu treaba asta...

Totusi nu trebuie sa va ascund faptul ca exista emisiuni unde lumea suna fara incetare si nu pot prinde linie libera si nimeni nu le-a cerut niciodata nici un sprijin... asa ca totusi inca audienta e foarte mica si interesul pe ansamblu e inca foarte scazut pentru a se putea intimpla altceva...
Faptul ca in prezent exista discutii pentru a publica cartea mea la Universitatea Houston din Texas e in acelasi timp un lucru bun si un lucru ingrijorator. E ingrijorator pentru ca in Romania nu vrea nimeni sa mai investeasca 1000 de euro pentru o carte in care cineva scrie ca te poti vindeca fara medicamente... Pentru simplul fapt ca daca cel care da banii de exemplu ... cineva ce are tangenta cumva cu domeniul acesta al sanatatii, ce va zice ?
Pai daca aceasta carte va reusi sa convinga cititorii ca ei se pot autovindeca atunci eu nu mai pot vinde produsele, si nu numai ca nu le pot vinde celor citeva sute carora le vind cartea dar chiar imi aduc un deserviciu firmei pe care o conduc...
Deci aceste chestiuni si inca multe altele fac parte din realitatea prezenta in Romania, ca sa nu mai vorbim faptul ca daca numai pretul de tipar pentru carte e vreo 40 lei pentru cele 400 de pagini (a4 hirtie alba cit de cit buna) imi pun intrebare citi isi permit sa cumpere cartea la minim 50 lei...
Prima editie am scos-o in 2009 si am platit 1000 de euro pe ea. Au iesit 150 de exemplare dar vreo 35 au trebuit facute cadou... cred ca intelegeti de ce... deci cu restul trebuia sa acopar restul investitiei (inclusiv cele facute cadou)
Va multumesc mult pentru mesaje si gindurile bune

Cristian

7 comentarii:

  1. Multumesc mult Monica. O sa iti trimit toate promo-urile emisiunilor viitoare de aici inainte.

    RăspundețiȘtergere
  2. eu multumesc pentru tot ce faci :)
    sa aveti mult succes si tu si toata echipa. si daca drumul spre Romania trece prin America asta e...important e ca se intampla

    RăspundețiȘtergere
  3. Da, dar ar putea sa se intimple in 10 ani... si de ce daca drumu ar trece pe acolo ca sa ajunga aici nu se poate scurta si nimeni in tara asta nu gaseste acea minima generozitate de 1000 de euro ca sa dea la editura pentru carte ?... Pentru ca inseamna ca asta facem intotdeauna, adica asteptam, asteptam, asteptam, si tot asteptam ca altii sa vina sa ne dea... Eu am dat si dau tot ceea ce imi permite situatia mea: ofer stiinta, ofer rezultatele experientei mele, ofer cele mai bune informatii posibile dar nu mai am 1000 de euro pentru o carte. Nu pot sa nu mentionez faptul ca sunt cautat uneori de persoane destul de ingrijorate ca nu mai au de unde sa cumpere cartea iar mie mi-au trebuit 2 ani sa vind 150 de bucati (din care de fapt vreo 35 au trebuit facute cadou, daca intelegeti de ce era necesar aceasta)... asa ca am intrat si eu la coada aia imensa de asteptare si nu-i mai vad capatul...
    Am vorbit la telefon chiar si cu romani din Canada si alte tari, care cauta cartea mea, altii sunt bolnavi in ultimul hal si nu mai stiu ce altceva sa incerce si spera intr-o vindecare aplicind teoria mea a biotransformarilor... altii sunt doar curiosi,... dar cita vreme am avut cartea si chiar ma straduiam sa o mai prezint in diverse locuri... nicicum nu se facea sa ii trebuiasca la cineva... Dar anul acesta, chiar din ianuarie incoace pe cit ar parea de bizar, acuma afla lumea pe cind ea nu mai exista nicaieri si nu pot face nimic.

    RăspundețiȘtergere
  4. nu stiu nimic despre editarea de carti. dar ai incercat sa o vinzi impreuna cu o revista? asa cum se vand acum unele carti impreuna cu ziare. inteleg ce inseamna pentru tine aceasta carte din felul cum scrii despre ea. sunt sigura ca vei reusi sa o reeditezi pentru ca iti doresti foarte mult asta. Doamne ajuta!

    RăspundețiȘtergere
  5. Nu merge nicicum... dar acum e de domeniul trecutului... am epuizat toate exemplarele si nu mai am niciunul insa editia adaugita si suplimentata cu experiente personale noi, nu va apare

    RăspundețiȘtergere