vineri, 24 februarie 2012

Atitudine si comportament

Cand gresesc cad... Ma simt ca si cum m-a aruncat calul din sa. Ma zdrobesc de pamant intr-o cadere puternica. Am vazut odata redata cu incetinitorul o cadere din asta....
Si totusi stiu ca gresit este numai comportamentul si atitudinea. Eu sunt eu...Nu sunt "gresita". Comportamentul meu si atitudinea mea insa e posibil sa fie, cel putin pe ici pe colo, prin punctele esentiale chiar, gresite.( Ma port cu mine cu manusi dupa cum vedeti.....). Cand constientizez aceste comportamente si atitudini gresite  ma intreb imediat "de ce?". O chestie complet neproductiva. Singura intrebare care ar da un rezultat de indreptare ar fi "cum fac sa ma adun de prin rapele astea si sa ma ridic?". Ei bine in sfarsit mi-am pus aceasta intrebare. Si cum mi-am pus-o cum mi-a venit tot ajutorul din lume chiar la degetul mic. Am incredere, ma adun si ma ridic.... Cu Dumnezeu inainte!

2 comentarii: