marți, 13 septembrie 2011

Acasa

Am incercat sa construiesc "acasa" - acel loc al regasirii si sperantei. Asa vad eu spatiul in care locuiesti, spatiul caruia ii spui "acasa". Poate ca cer mult de la un simplu loc cu acoperis, cu un anumit grad de confort, cu o anumita luminozitate, cu un miros placut. Poate ca cer mult de la un tablou atarnat pe un perete, de la o draperie colorata, de la un fotoliu ergonomic. Poate ca cer mult de la o lumanare aprinsa. Poate ca cer mult de la un aragaz si un frigider care sa-ti dea posibilitatea sa gatesti. Poate ca cer mult de la o cada mare si de la un dus functional. Poate ca cer mult de la cateva ghivece cu flori. Poate ca cer mult de la o icoana si un colt pentru rugaciune. Dar de fapt toate astea pot sa lipseasca. Imi doresc numai SA SIMT ca acest loc este impregnat de regasire si speranta. Si cat timp a fost astfel mi-a daruit linistea si pacea, starea de bine. Plec din acest loc cu amintirea acestui "bine". Nu voi inceta sa-mi construiesc "acasa". Oriunde pe acest Pamant sau aiurea voi alege sa locuiesc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu