miercuri, 14 septembrie 2011

Reteta satisfactiei

Ma simt implinita. Si asta e o veste buna! De unde imi vine? Mi s-a implinit vreo dorinta? L-am prins pe Dumnezeu de picior? S-au aliniat planetele taman in zodia mea? Pulseaza Universul pe frecventa undelor mele personale? Nimic din toate astea. Si totusi a dospit asa in mine aluatul asta al implinirii: ca un aluat de cozonac framantat bine, creste si se rumeneste frumos. Simt miezul meu: cald, pufos, dulce. Sunt si sunt EU. Satisfacuta! Satisfactia constructorului. Asta o simt. Am construit si a fost un proiect de o complexitate ametitoare, cu riscuri uriase si costuri enorme. Si mi-a iesit! Ma uit, aliniata frumos cu toate ale mele, la ce mi-a iesit. Ma bat pe umar si ma felicit: bravo ma! Si multumesc pentru ce am!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu