sâmbătă, 24 septembrie 2011

We did it again!

O noua zi de curatenie nationala! Mi s-a parut mie sau am fost mai putini? Oricum am fost mult mai eficienti. Am curatat o arie de cel putin 5 ori mai mare si am umplut de trei ori mai multi saci.
La sfarsit m-am simtit eu insumi murdara. Dar nu din cauza gunoaielor ci a intelegerii ca exista tare multa nesimtire!
Va rog nu mai aruncati gunoaie decat in locurile special amenajate pentru asta: cosurile de gunoi. Orice alta varianta murdareste! Inteleg ca daca te-ai trezit in masina cu un pampers plin de cacat pare pe moment o idee buna sa-l arunci pe marginea drumului, dar nu e! Si de ce ai mai facut un copil daca ii pregatesti o lume plina de pampers-i aruncati in iarba? Inteleg ca daca esti la padure cu prietena si excitat tare, dupa ce te chinui sa desfaci cutia cu prezervative, nu te mai poti gandi ca ambalajul nu e biodegradabil dar respira, gandeste si nu-l arunca pe iarba. Si sa moara nesimtirea daca inteleg din ce se face acum hartia si poate ca va spulber un mit dar nu e biodegradabila. Nu mai aruncati nimic in padure, pe drum sau oriunde altundeva unde nu exista un cos de gunoi! Va rog!
Cu noi au fost multi copii. Peste tot pe unde vedeam echipe facand curatenie erau multi tineri si copii. In autobuzul cu care am mers in zona de curatat erau 99,9% copii. Adultii unde sunt? Ocupati sa goleasca sticlele cu bere, peturile cu sucuri, sticlele cu vin pe care apoi sa le arunce cu dezinvoltura aiurea? E nevoie de noi toti si e nevoie zilnic ca sa avem confortul dat de curatenie.
Si nu mai aruncati nimic aiurea, va rog!


Inainte
Dupa
Dupa
Noi





A doua locatie- in padure

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu