joi, 15 septembrie 2011

E pur si mouve

Da, se misca. Signore Galileo ai avut dreptate! Si a venit toamna. Zilele s-au scurtat mult. Ma trezesc pe intuneric.
Imi place toamna in piata. Imi place toamna in Herastrau. Imi place toamna la Valea Mare. Imi place toamna.
http://www.youtube.com/watch?v=7dTvW-FzoUM

Va propun un aperitiv care iese excelent cu legumele de toamna.
Ingrediente:
Vinete - 2 buc
Gogosari - 5 buc
Ardei capia - 2 buc
Ceapa - 5 buc
Dovlecei - 4 buc mici
Suc de rosii - 1 l
Ulei - 4 linguri
Sare, piper, cimbru proaspat, foaie de dafin
Mod de preparare
Se coc vinetele si se curata. Se coc gogosarii si ardeii capia si se curata. Se mixeaza vinetele si ardeii in blender. Dovleceii se dau prin razatoarea mare. Ceapa se toaca marunt de tot si se caleste in 4 linguri de ulei. Cand e aurie si transparenta se adauga mixul de ardei cu vinete si dovleceii. Cand incepe sa sfaraie se adauga sucul de rosii. Se pun condimentele. Se amesteca des. Eu am o oala de inox cu fund dublu care ma scuteste de prea multa atentie. Se serveste rece. Se pastreaza in frigider pana la 2 saptamani.
Varianta picanta: se adauga un ardei usturat taiat rondele si 2 catei de usturoi pisati.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu