sâmbătă, 10 septembrie 2011

Realitatea

Am o abilitate pe care am cizelat-o pana la perfectiunea unui diamant. Pot, stiu cum, ma pricep sa, sunt campioana la evadarea din realitate. A fost modul meu de a supravietui cu lucruri pe care le credeam de neschimbat in viata mea.
E un mecanism care functioneaza. Pot depune marturie pentru asta. Traiesti si traiesti bine. Dar ratezi viata!! Ratezi sa fi aici si acum. Si cele mai mari satisfactii mi-au venit din "aici si acum". Cand am fost fericita a fost "aici si acum". Odata ce am experimentat realitatea orice alta lume imaginata, oricat de perfecta ar fi fost ea, mi s-a parut un surogat. E ca atunci cand, dupa ce bei o cafea adevarata, oricare alta ti se pare nisip.
Am invatat sa raman in realitate si e cea mai frumoasa lectie pe care mi-a adus-o varsta de over 40.
Lumea reala e cu bune si rele, e cu cald si rece. Dar e si cu o infinitate de senzatii intre cald si rece, e si cu o infinitate de nuante intre bune si rele. Lumea reala e vie si te face sa te simti viu. E in continua schimbare si miscare si tu esti astfel traind in realitate. In realitate esti intr-un curcubeu de senzatii in fiecare clipa. Nu trebuie decat sa fii atent.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu