sâmbătă, 17 decembrie 2011

Intalnirea cu mine insumi

Mi-am dat intalnire cu Mine Insumi. Ce sa ne mai urmarim una pe cealalta de pe trotuarul de vis-a-vis? Gata, ne-am urmarit indeajuns de dupa perdele de cate ori una dintre noi iesea din casa. Gata cu intalnirile de cateva minute din lift, cand incercam sa ne ignoram si sa ne prefacem ca cealalta nu exista. Gata cu presupunerile pe care le emitem cand auzim zgomotele de dincolo de perete. Gata cu urechile ciulite ca sa auzim ce muzica asculta cealalta. Ma atragi draga Eu Insumi. Ma interesezi. Vreau sa te cunosc. Vreau sa te prind de maini. Vreau sa te mangai pe fiecare parte din tine. Vreau sa te imbratisez tare. M-am indragostit de tine. Aceasta fragilitate de floare a ta m-a facut atenta. Aceasta tristete a ta congenitala m-a emotionat. Aceasta singuratate a ta autoacceptata si definitiva m-a intrigat. Tie iti plac? Iti place optimismul meu? Iti place setea mea de tot? Iti place dragostea mea de viata? Iti place independenta mea? Iti place fericirea mea? Abia astept sa ne intalnim si sa ne spunem totul, sa ne povestim toate. Sa iti spun cat de mult te iubesc, cat de etern te iubesc, cat de complet te iubesc. Vreau sa fac dragoste cu tine, cu dubiile tale, cu ezitarile tale, cu ranile tale, cu intrebarile tale, cu geloziile tale, cu fricile tale. Lasa-ma sa le simt pe corpul meu emotional si sa le iubesc pana le topesc. Sunt emotionata draga Eu Insumi! Abia astept sa te vad. Vreau sa avem "impreuna acasa" si sa ne traim impreuna zilele si noptile din viata aceasta. Te iubesc asa cum esti!

2 comentarii: