duminică, 18 decembrie 2011

Scrisoare pentru Mos Craciun

Draga Mos Craciun,
Te rog anul asta sa-mi dai o casa de dragoste impartasita la tarmul marii mele de iubire. Vreau sa alerg la ea zilnic cu singurul dor si gand de a ma saruta cu barbatul care locuieste acolo cu mine, iubindu-ma. Mosule, da-mi o iubire posibila pentru ca acum, cand am invatat iubirea universala pot si vreau. Cauta bine pe la tine prin sac pentru ca nu se poate sa se fi pierdut jucaria mea preferata: imaginatia. Am nevoie de ea toata, intreaga pentru ca   imi creez viata mea si fara acuarele astea nu ar avea culoare. Si stiu ca cer mult dar nu cumva sa uiti sa imi aduci ochi de auzit, urechi de gustat, maini de privit si guri de pipait. Adu-mi si o cutiuta muzicala in care sa pastrez vibratia inalta cu care traiesc realitatea trezirii.
Mosule, zau ca am fost cuminte! Si te astept cu vin si cozonac. Cosul e tot pe casuta mea de la tara. Iti trimit coordonatele de GPS pe email.
Te pupic dulcic cu credinta,
Monica Mica

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu