vineri, 30 decembrie 2011

Scrisori de la multi ani

Voi mai scrieti scrisori? Eu sunt chiar dependenta. Iar acum la sfarsitul anului am un bun prilej sa-mi dau in petic. Sa consum pana la supradoza aceasta dependenta a mea de a coresponda. Va multumesc oameni din viata mea ca existati si ca primiti scrisorile mele.
Imi amintesc de perioadele mele de glorie in ale corespondentei cand chiar scriam de mana scrisori, le puneam in plicuri (am avut la un moment dat si o mapa speciala de corespondenta, cu hartie colorata - parca vernil, care avea o textura speciala, placuta, de calitate), le lipeam timbre si le puneam in cutia postala. Iar cand primeam scrisori... imi amintesc si acum bucuria imensa, emotia si acea tresarire a sufletului cand vedeam ca am scrisori in cutia postala de pe scara blocului. La fel ma bucur si acum cand vad ca am mesaje. Le deschid doar cu un click dar are valoarea sunetului de hartie rupta cu febrilitate a plicurilor de altadata.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu