vineri, 9 decembrie 2011

"Monica, Iisus e aici!"

Rugăciune adresată Creatorului


Ajută-mă astăzi, Creatorule, să îmi creez o poveste a vieţii la fel de frumoasă ca şi creaţia ta. Începând de astăzi, ajută-mă să îmi regăsesc credinţa în adevăr, în vocea tăcută a integrităţii mele.

Mă rog ţie, Doamne, să îţi manifeşti iubirea prin minte, prin fiecare cuvânt pe care îl rostesc, prin fiecare acţiune pe care o întreprind.

Ajută-mă să transform fiecare activitate din viaţa mea într-un ritual al iubirii şi al bucuriei. Îngăduie-mi să folosesc iubirea ca material pentru crearea celei mai frumoase poveşti despre creaţia ta.

Doamne, astăzi inima mea este plină de recunoştinţă pentru marele dar al vieţii. Îţi mulţumesc pentru că mi-ai permis să înţeleg că tu nu poţi crea altceva decât perfecţiunea. Fiind creat de tine, cred acum în propria mea perfecţiune.

Doamne, ajută-mă să mă iubesc necondiţionat, astfel încât să îmi pot împărtăşi iubirea cu alţi oameni, cu toate formele de viaţă care trăiesc pe această planetă minunată. Ajută-mă să îmi creez un vis al raiului, pentru fericirea eternă a umanităţii. Amin



Rugăciune pentru înger

Ajută-mă astăzi, Creatorule, să îmi amintesc de adevărata mea natură, care este iubirea şi fericirea. Ajută-mă să devin ceea ce sunt cu adevărat şi să manifest această esenţă a mea.

Începând de astăzi, ajută-mă să recunosc în fiecare om un mesager al tău. Ajută-mă să te regăsesc în sufletele semenilor mei, dincolo de măştile şi imaginile cu care se identifică.

Ajută-mă să transmit astăzi mesajul integrităţii mele acestei părţi din fiinţa mea care nu conteneşte cu judecata. Doamne, ajută-mă să renunţ la toate aceste judecăţi, la toate mesajele false pe care mi le transmit mie şi semenilor mei.

Ajută-mă să conştientizez astăzi că am fost creat ca un înger şi să transmit mesajul vieţii, mesajul tău de bucurie, de iubire.

Îngăduie-mi să manifest frumuseţea spiritului meu, nobleţea inimii mele, prin arta supremă a oamenilor, prin visul vieţii mele. Amin.

Don Miguel Ruiz - Rugaciuni toltece

2 comentarii:

  1. Ai vreo indoiala ca nu ai deja tot ceea ce ceri?...un singur lucru ai putea face in fiecare zi...sa-i multumeste pentru infinitul pe care ti l-a daruit...si puterea de al cuceri!...de fiecare data e la fel...Tu decizi, iar El iti da puterea sa Fii, iar bonus, supliment, iubirea!

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu am nicio indoiala ca am mult mai mult decat am cerut vreodata! Iti multumesc Doamne pentru infinitul pe care ni l-ai daruit si puterea de a-l cucerii! Foarte buna sugestie! :)Multumesc!

    RăspundețiȘtergere