marți, 22 mai 2012

Abandonati-va

"Asta, deoarece demult - înainte ca ego-ul vostru să încerce să ia comanda călătoriei - tu erai căpitanul răbdător al propriei tale corăbii, care se îndrepta fără vâsle şi fără pânze către o destinaţie intuită, dar necunoscută." Paul Ferrini - Linistea inimii

De ce simt nevoia sa va indemn la asta? Poate din acelasi motiv care l-a facut pe altul sa strige: "Iubita mea, sa ne-aruncam in mare!". Si nu e din cauza panicii si nici din cauza dependentei mele de absurd. Ei hai, ca nu va mai fierb... E din cauza placerii.
Da, fratele meu de suflet. E extrem de placut abandonul. E ca un fel de concediu perpetuu, e ca un foc de semineu intr-o camera intunecata si linistita, e ca un fel de somn de dupa, e ca usurarea regasirii cardul cand esti la casa de marcat, avand in spate o coada de 300 de milioane de oameni, e ca in bratele omului care te iubeste si nu ti-ar face rau nici sa-l pici cu ceara, e ca atunci cand te-ai vazut pe lista de admisi la facultate, dupa ce ai cazut de doua ori.
Odata, parca in alta viata, mi-am permis "a day off". Si s-a declansat totul...... Acum stiu ca e posibil si ca mod de viata. Si ...e bine.
E incredere. E placere. E zbor. Zvaaaarrrrrrr.......in ploaie..........

7 comentarii:

  1. Daca m-a abandonez recunostintei, e bine?
    Conspectez...invat.
    Multumesc, Monica!
    Cu drag,
    Elena

    RăspundețiȘtergere
  2. daca asta e in inima ta acum sigur ca e bine.Fi recunostinta!
    iti multumesc si eu.
    te imbratisez cu drag

    RăspundețiȘtergere
  3. Cele cinci mari regrete ale celor aflaţi la sfârşitul vieţii, după marturia lui Bronnie Ware:

    1. Îmi doresc să fi avut curajul de a trăi o viaţă adevărată pentru mine, şi nu viaţa pe care alţii o aşteptau de la mine.

    2. Îmi doresc să nu fi lucrat atât de mult.

    3. Îmi doresc să fi avut curajul să-mi exprim sentimentele.

    4. Aş vrea să fi tinut legătura cu prietenii mei.

    5. Îmi doresc să îmi fi îngăduit să fiu mai fericit/ă.

    http://www.infoo.ro/Cele-CINCI-MARI-REGRETE-ale-celor-afla%FEi-pe-patul-mor%FEii-UH851837DZ.html
    Maria

    RăspundețiȘtergere
  4. Michael Cretu - Moonlight Flower
    http://www.youtube.com/watch?v=grKwZEAKG_k&feature=endscreen&NR=1
    Maria

    RăspundețiȘtergere
  5. excelent articolul draga mea. ce putere a avut femeia aceasta sa se incarce cu toate aceste marturisiri... cateodata ne e imposibil sa intelegem sensul pe care il dau altii vietii lor. dar indiferent care ar fi acesta, daca este un sens creat de noi vom pleca in liniste. avem aceasta minunata libertate: creatia sensului vietii noastre. te imbratisez maria draga

    RăspundețiȘtergere
  6. superba melodie. iar imaginile sunt extraordinare. michael cretu asta e cel care canta cu sandra in mileniul trecut? :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, așa este ...
      http://www.libertatea.ro/detalii/articol/cantareata-sandra-a-divortat-de-romanul-michael-cretu-214739.html

      Ștergere