joi, 10 mai 2012

Din ciclul "Ma trag de par ca sa ies din mlastina"

Credinte mortale

Sa zicem ca iti doresti ceva.
Daca ai spus "nu pot", "nu merit", "nu are rost", "nu am dreptul" (desi uita-te si tu ca iti vine la pachetul cu stangul) si alte variatiuni pe tema asta, ai murit pentru dorinta aia. E o zona in care esti mort.
Folosesc aici mortea in acceptiunea ei cea mai comuna: ca fiind singura care face lucrurile imposibile pentru aceasta lume.
Eu te asigur ca daca iti doresti ceva pentru viata ta POTI, MERITI, ARE ROST, AI DREPTUL (langa stangul. poti sa verifici daca nu ma crezi).
Asa ca incepi si cauta "cum". Asta e ce ai de facut de fapt cand iti doresti ceva pentru viata ta. Sa afli cum sa faci sa se implineasca lucrul ala, in acord cu valorile pe care ti le-ai ales pentru a trai aceasta viata. 
Fa deci pasul de la "nu pot" la "pot" si "cum".
Suntem intr-o epoca superba a omenirii in care informatia e la un clik distanta, telefonul e in buzunar si porumbeii calatori ajung instantaneu cu mesajele pe email la destinatar. Deci ai tot ce iti trebuie ca sa afli mai multe raspunsuri la "cum". Alege-l pe cel care ti se potriveste si experimenteaza.  
Bafta, Monica!

PS "As putea, dar" nu merge..... Nu ma duci cu asta....

2 comentarii:

  1. Semanam mult prea mult,Monica!parca ai fi in gandurile mele,aceste cuvinte sunt pentru mine...Multumesc!o sa-mi transform credintele din "mortale" in Viabile.

    Cu drag
    Elena

    RăspundețiȘtergere
  2. Ma bucur ca se intampla asa pentru ca stiu ca atunci cand se naste o astfel de legatura este una in beneficiul tuturor. Si totul curge de la mine spre tine si de la tine spre mine. Si amandoua crestem. Apropo de asta, am citit astazi un text a carui idee principala era ca cei care ne tot contrazic si ne tot amarasc sunt minunati in viata noastra pentru ca ne fac sa ne depasim limitele. Eu insa sunt de alta parere si cred ca mi se potriveste mai mult ca si climat de crestere unul definit de iubire, respect si admiratie. Simt toate astea cand comunicam si iti multumesc.
    Te imbratisez cu drag

    RăspundețiȘtergere