sâmbătă, 26 mai 2012

S-a intamplat la Peris - a treia oara

Stiti proiectul "Aripi pentru viitor"?
Daca inca nu v-am entuziasmat cu el, pana la obsesie, cititi aici:
http://humanitysteam.ro/index.php?option=com_content&view=article&id=329&Itemid=457

Astazi am avut o noua intalnire a Clubului cititorilor de la Peris. Multumesc Mircea, Oana si Maria. Sunteti minunati. :)
La cei mici am avut surpriza ca un copil sa-mi ceara cartea de tot si l-am lasat rasfoind-o cu o atentie pe care o mai poti vedea numai la un impatimit de fashion cand pipaie o rochie Dior.
Iar a doua surpriza a fost cand, afara pe banca, la relaxare, un alt copil mi-a luat din mana cartea lui JKJ - Trei pe doua biciclete si a inceput sa citeasca. Greu, fara cursivitate, dar cu curiozitatea de a vedea ce se intampla. Pur si simplu dupa doua pagini se cufundase in poveste. Nu a vrut sa pastreze cartea ca sa citeasca pana data viitoare cand ne intalnim, dar m-a atentionat sa o aduc cu mine si sa nu cumva sa uit ca a ramas la pagina zece.
Dragii mei cititi si cititi copiilor. Le place. Iar daca nu aveti copii care sa va asculte avem noi, la Peris.

4 comentarii:

  1. Multumesc si eu :) Si la mine s-a intamplat ca au cerut fetele cartea in format pdf, le-am dat-o pe un stick sa mai citeasca ele cand au chef :) Chiar am discutat si m-au intrebat, au ascultat cu mare atentie povestea :) Este minunat!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. una dintre fetele de 13 ani care nu stie sa citeasca mi-a spus: "Doamna, va rog, invatati-ma sa citesc." Asa ca, impreuna si cum ceea ce imi spui tu, cred ca ne-am atins obiectivul cu activitatea asta. Asa ca putem merge mai departe: sa strangem carti pentru o biblioteca si sa facem meditatii pentru cei care nu stiu sa scrie si sa citeasca.
      Doamne iti multumim pentru toate. Draga mea suntem pe drumul cel bun. Iti multumesc ca suntem aproape, draga prietena.

      Ștergere
  2. http://www.youtube.com/watch?v=BbjS-zt0K6A&feature=g-vrec
    Cu drag, Maria

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ai dreptate Maria ca Iubirea este cel mai de succes alchimist al tuturor timpurilor. Si asupra mea a lucrat cu maiestrie si nu as fi ceea ce sunt daca nu m-as fi alchimizat prin iubire.
      Superbe imagini ale frumusetea. Si pana la urma nu este frumusetea rezultatul alchimizarii iubirii lui Dumnezeu pentru noi? :)
      Mai nou am avut intelegerea ca nu avem nevoie sa cautam iubirea. Avem nevoie numai sa venim din iubire. Si venind din iubire numai in iubire ajungem. In fiecare clipa vin din iubire.

      Ștergere