joi, 31 mai 2012

What love is?

Daca v-ati pus vreodata intrebarea asta sau poate inca v-o puneti gasiti unul dintre milioanele de raspunsuri in filmul Intouchables: http://www.cinemagia.ro/filme/intouchables-560281/.
L-am vazut si eu astazi si va recomand cu caldura sa-l puneti pe lista "de vazut".
Mie mi s-a potrivit... Sunt intr-un timp in care multe se termina in jurul meu, in viata mea. Si uite ca aflu dintr-un film ca viata poate reincepe oricand. E la indemana sa fii Phoenix. E in firea noastra sa renastem perfecti din cenusa. Astea au fost mesajele pentru mine: iata ce este iubirea si oricand poate fi un nou inceput. Si le impartasesc cu voi.
Un film la care am ras in hohote, am plans si am tacut mult timp dupa ce s-a terminat. Practic pana acum.......

4 comentarii:

  1. Multumesc Monica pentru recomandare! Eu care adorm la orice film, la asta n-am reusit. AM plans si ras cu lacrimi. Te unge la suflet. Fara comentarii:)

    Laura

    RăspundețiȘtergere