marți, 8 mai 2012

Salata de somon afumat

Ingrediente
Pentru salata
1 salata iceberg
2 andive mici
200 g somon afumat
100 g parmezan
1 cutie de ciuperci taiate
zeama de la o lamaie
sare, piper, ulei
Pentru lipie
500 g faina
1 cub drojdie proaspata
1 ceasca de ulei
1 ceasca de apa
cimbru uscat sau verde
sare
Mod de preparare
Se incinge cuptorul (cam naspa pe vremea asta, dar asta e). Se cerne faina intr-un vas mai mare. Se face un loc la mijloc si se pune drojdia frecata cu o lingurita de zahar. Se pune uleiul, sarea si apa si se face o coca groasa, buna de intins. Se intind trei foi cat mai subtiri posibil si se coc pe rand in cuptorul incins, la foc mare. Eu le-am pus pe o foaie de copt si apoi direct pe gratar. Sunt gata cand se rumenesc frumos.
Se taie salata si andivele. Se taie somonul afumat cubulete. Se da parmezanul pe razatoare pe partea pe care ies felii subtiri. Se amesteca toate si se pune ulei dupa gist (eu nu pun mai mult de 4 linguri). Se pune zeama de la o lamaie, sare si piper.

Fanii mei mi-au declarat ca m-am descurcat si de data asta cu cina. :) Dupa care au ciugulit tot.....
Promit si pozele....cand le descarc.....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu