vineri, 27 august 2010

Ce animal esti?

Imi place curatenia si de asta ma preocupa mizeria din jurul meu. Cum sunt la varsta cand, pe ultima suta de metri, poti sa te mai inrolezi pentru salvarea lumii m-am inscris voluntar la "Mai mult verde".
In formularul de inscriere (ca nimic nu scapa de birocratie dar macar asta e online) una dintre intrebari era: Daca ar fi sa fiti un animal care ar fi acesta? In mod perfid trebuia sa alegi dintr-o lista cu foarte putine optiuni. Am derulat-o prima data si n-am ales nimic. A doua oara mi-am incordat muschii si am ales elefant. Si da, am ales bine. Eu sunt un elefant, o mama elefant, masiva in linistea ei de elefant. Cand fac un pas e pas de elefant, apasat, cutremurator, ferm. Cand fac copii ii ingrijesc elefanteste, ii mangai tandru cu trompa mea gratioasa. Stiu tot si nu uit nimic. Sunt in varful unui lant trofic fara sa fiu carnivor, fara sa trebuiasca sa ucid ca sa traiesc. Inspir respect. Aud sunete pe care nu le mai aude nimeni. Sunt maiestoasa dar copilaroasa. Stiu sa ma apar si paziti-va daca ma faceti sa ma simt in pericol. Pentru anumiti oameni sunt o fiinta sacra si ma simt responsabila pentru fericirea lor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu