miercuri, 25 august 2010

Crap romanesc la cuptor

Ma asteapta astazi acasa, frumos, proaspat, langa cea mai buna feteasca regala pe care am baut-o pana acum - Mihai Viteazu de Husi. Asta daca o gasesc si in Bucuresti ca am descoperit-o in Medias. Ironic nu?Pe Tarnava sa gasesti numai vin de Husi si o posirca italiana, pe care doar am plimbat-o vreo 400km ca de baut nu am reusit.

Ingrediente
crap proaspat - 3 kg
ulei, sare, piper, lamai - 2 buc
Mod de preparare
Se curata pestele si se sareaza cu sare marina grunjoasa. Se pune intr-o punga si se tine o noapte in frigider.
Se pune hartie de copt in tava mare de cuptor si se stropeste cu ulei. Se aseaza pestele si se condimeteaza cu piper. Se pun pe el cateva felii de lamaie si se stropeste cu zeama de la alta lamaie.
Se da la cuptor, la 180 grade, cu tava pusa cat se poate de sus in cuptor.
Se coace 1 ora.

Aceasta mancare este pentru curajosi. De ce? Pai asta a fost mort. Dar am luat acum cateva luni unul viu, din acvariu, in speranta ca va muri pe drum. Ei bine s-a incapatanat sa traiasca, ingrozindu-ne pe toti. Desi ne-am luat inima in dinti, nu am reusit sa-l ucidem. L-am pus peste noapte in frigider si auzeam in somn cum se zbatea si lovea cu coada in cutia de fructe. A doua zi l-am bagat la cuptor. In aceasta atmosfera de zona crepusculara l-am mancat cu groaza in gat pentru ca, dupa o ora cand am deschis cuptorul, era contorsionat ca si cum mai facuse ceva salturi si prin tava. Ei, povesti pescaresti!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu