vineri, 6 august 2010

Culinario.ro

M-am inscris ca membru si m-am hotarat sa postez retetele cu mancarurile pe care le accepta Maria. Eu zic ca mananca sanatos dar ma bantuie cateodata fantoma lui "trebuie sa manance carne, trebuie sa manance tot din farfurie, trebuie sa manance de trei ori pe zi, etc".
Maria prefera mancarea cruda: fructe si legume. Mai mananca orez basmatic, supa de galuste, mancare magica de pastai, supa crema de legume cu crutoane. Rar se mai arunca si la cate un carnacior la gratar sau un piciorus de pui la cuptor. Cu placere mananca : spaghete cu sos de rosii, tortelini cat mai simpli sau dupa ce sunt scobiti de umplutura. Mai nou a incercat rosii umplute cu orez si carne de pui. Iar de la sarmalute cauta numai umplutura. Ii plac si cartofii dar daca te apuci de un piureu macar unul trebuie sa ai in plus ca sa-l manance crud. La restaurant mananca pizza, paste sau salate. Probabil ca fiecare copil e un caz particular si iti trebuie o rabdare de fier (de otel, de diamant) ca sa o iei usor si sa descoperi ce ii place. Cu Ema am avut ceva probleme la diversificare probabil si pentru ca am alaptat numai pana la 4-5 luni. Iar Dana a fost mancacioasa asa ca la ea problema era doar sa fii gata la timp cu mancarea, altfel era jale. Dar deja amandoua la varsta Mariei mancau aceeasi mancare ca si noi.
Deci pe culinario.ro retetele mancarurilor care ii plac Mariei la 4 ani. Poate le incearca si alti copii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu