miercuri, 21 martie 2012

Ma pregatesc

Ma pregatesc pentru un eveniment minunat. Maine voi fi aici:
http://fge.org.ro/ro/component/jevents/icalrepeat.detail/2012/03/23/461/-/ZjY2OTRjMDQ5NzQ2ZTZiY2Y5NjU5OGZiNWIwZWU1ZmQ=/concert-simfonic.html
Amintirea ultimei intalniri cu acest om fantastic - dirijorul Misha Katz - intr-un concert la Ateneu la inceputul acestui an ma duce in aceeasi stare de participare completa, de deschidere sufleteasca, de contact cu profunzimile cerurilor din interiorul meu. Am trait atunci experienta lui Unu la un nivel palpabil, constientizat fizic. Am fost dirijati spre asta de prezenta acestui om care si-a trait cu o autenticitate afisata fericirea de a fi acolo, atunci, impreuna. Nu stiu cate locuri sunt in sala mare de la Ateneu dar am fost un singur suflet, o singura respiratie. Ultimul lui gest cu bagheta, ultimul acord, mi-a aruncat efectiv inima din piept cand sufletul a facut un salt spre cer. Senzatia trairii de atunci mi-a ramas impregnata in  mine. E o amintire din cele vii. Cand s-a terminat nu ne venea sa plecam. Fusesem Unul si constientizand ca aceasta e de fapt starea noastra din fiecare clipa, ne-am despartit ca si cum eram rude de cei din loja - pe care evident ca nu ii mai vazusem niciodata pana atunci. Dar aveam toti ceva in ochi: aceeasi lumina.

Un comentariu:

  1. a fost superb si de data asta. multumesc tuturor celor care au facut posibila intamplarea asta minunata.

    RăspundețiȘtergere