joi, 1 martie 2012

Un cocktail perfect

Stii ca prin simplul fapt ca existi dai un sens vietii mele? Dai o anumita aroma acestui aer pe care il respir. Dai o anumita stralucire acestei lumini in care innoata privirea mea. Esti parte a vietii mele si de mai departe sau de mai aproape imi construiesti realitatea cu campurile tale electromagnetice. Si de asta imi pasa. Imi pasa daca esti incruntat sau daca zambesti. Nimeni nu poate fi ca tine si nimeni nu iti poate lua locul. Din cauza asta tot ce imi urez mie iti urez si tie. Te iubesc ca pe mine insumi pentru ca....esti mine insumi. Daca tu ai lipsi totul ar fi altfel. Daca tu ai fi hotarat sa nu fi poate ca nici eu nu as fi fost. Si sigur lumea acestui timp ar fi fost alta. Iti multumesc ca existi exact asa cum esti.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu