duminică, 4 martie 2012

Nu ma grabesc sa devin...amintire

Catherine Deneuve
poza copiata. multumesc
Stiti ce face lucrurile sa fie minunate? Trecerea timpului. E o metoda sigura. Va amintiti poza aia care acum cativa ani v-a ingrozit cand ati privit-o si v-ati spus: rahat, cum arat!!!!!! Ei bine ia cautati-o acum si priviti-o. Ei ce zici? Parca aduci putin cu Catherine Deneuve, nu? Ce postura aveai... Ce zambet... Ce privire... Pacat ca oglinzile nu ne arata imaginea de ieri....Ce frumosi ne-am vedeam tot timpul...
Exact asa si cu relatiile din viata noastra. Cum devin amintire cum devin perfecte. Ma enerveaza cand ma gandesc la cate una de-a mea si vad ca am uitat toate chestiile care o faceau sa fie pamanteana si le stiu numai pe alea ingeresti. Fac zilnic eforturi sa-mi amintesc ca nu eram perfecti si fac asta ca un travaliu necesar ca sa te pastrez in viata mea. Te rog sa nu-ti amintesti de mine ca fiind perfecta. Te rog sa ma vezi asa cum sunt, cu toate ale mele. Te rog nu ma transforma in ... amintire. Oricat de magulitoare stiu ca ar fi asta. Pastreaza-ma reala cu toate riscurile formei mele pamantene, tare departe de perfectiune dar prezenta in viata ta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu