luni, 30 ianuarie 2012

Cum se face ca nu sunt geloasa

Gelozia vine din credinta profunda ca nu esti iubit. Iar aceasta credinta vine din devalorizarea personala. "Cum ar putea sa ma iubeasca cineva daca sunt proasta, batrana, nu am parul cret, nu am simtul umorului, sunt grasa, nu am studiat, nu stiu sa patinez, nu sunt aia sau ailalta?" Asta e intrebarea din spatele lipsei de credinta in iubirea statornica si neconditionata a celuilalt. Nu poti accepta ca esti iubit pana cand nu te iubesti tu insuti. Si sa te iubesti destul ca sa te accepti asa cum esti.
Nu numai ca nu sunt perfecta in viziunea unei filozofii care prefera ambalajul continutului. Sunt tare departe de perfectiune privita din acest punct de vedere. Dar sunt...eu. Eu, prezenta in mine, unica si eterna. Ma iubesc asa cum sunt. Ma iubesc asa cum am devenit ca suma experientelor create de mine de-a lungul vietii. Si cred cu toata fiinta mea ca merit iubire si ca sunt in stare sa iubesc. Iti multumesc Doamne pentru toata iubirea pe care ne-ai ingaduit sa o traim.

2 comentarii:

  1. Bună Monica!
    Un pic de gelozie există
    în fiecare din noi!
    Seară excelentă îți doresc!
    Cu tot dragul te îmbrățișez și pup!

    RăspundețiȘtergere
  2. bineinteles. toate exista in noi. si bune si rele. si luminoase si intunecate. si ce bine e cand le poti vedea pe cele intunecate cu un zambet. multumesc pentru imbratisare. sa ai ingerii aproape.

    RăspundețiȘtergere