duminică, 1 ianuarie 2012

Intentia

Este la alegerea mea sa cred unul dintre urmatoarele lucruri:
1. Sunt singura. Nu sunt iubita si nu voi fi niciodata pentru ca nu merit. Nu voi putea impartasi niciodata iubirea mea. Degeaba o am, degeaba o simt, degeaba o marturisesc. Sunt respinsa. Sunt singura, separata si am nevoie de o iubire consolatoare si grijulie ca sa pot trai. Am nevoie de un om cu care sa impart tot ce mi se intampla. Dar sunt singura.
2. Sunt in iubirea lui Dumnezeu care ma inconjoara cu grija infinita si cu afectiune nesfarsita. Sunt un copil al Domnului si Tatal meu ma iubeste. Am sufletul plin de iubire, vad ingerul iubirii in fiecare om cu care ma intalnesc si ma bucur de faptul ca sunt vie. Respir si simt cum relatia dintre aer si plamani este o relatie de iubire. Ma iubesc si ma accept asa cum sunt. Merit toata iubirea din lume. Cand am intrat in orice relatie de iubire am facut-o ca un copil si ma bucur de tot. Iar cand s-a terminat o fac tot ca un copil si nu voi lasa nicio durere sa-mi strice linistea duhovniceasca. Tristetea e fireasca si nu o voi transforma in durere. O traiesc asa cum e, o plang asa cum e.  Indiferent ce mi se intampla, in acest moment, acum, se face voia Domnului. Nu imi fac griji pentru nimic si las totul sa fie. Eu sunt mai mult decat povestea mea. Sunt in conexiune cu tot ce este viu in Univers si impartasesc tot cu toti, daruind iubire si energie pozitiva. Ma simt in conexiune cu toti cei de care mi-e dor si nu sunt langa mine.
Aleg varianta 2 si o transform in INTENTIE. Asa voi fi in tot timpul care mi-a mai ramas de trait pe acest Pamant. Astazi, la acest inceput de an, incep o noua viata, in lumina si iubire. Ma nasc in iubire si intentionez sa traiesc frumos.

4 comentarii:

  1. La punctul 1, faci niste afirmatii, care pentru subconstient devin ordine, asa ca schimba sensul, daca vrei sa se schimbe ceva, la fel ca Louise Hay...chiar m-ai surprins cu punctul 1:)...
    repeta intr-una ce ai scris la punctul 1 si apoi mira-te de ce e asa:))

    RăspundețiȘtergere
  2. tocmai ca avem mereu de ales. intr-o vreme am ales punctul 1. acum am ales punctul 2. nu are sens sa repet ce am scris. dar m-am confruntat si cu o astfel de gandire in viata mea. si te asigur ca nu ma mira deloc.:))))))) normal ca acum te-am surprins pentru ca tu m-ai cunoscut gandind ca la punctul 2. si sa te mai indoiesti ca esti norocos....

    RăspundețiȘtergere
  3. sunt cu al treilea ochi pe tine, asa ca nu stiu cine e norocos:)))))

    RăspundețiȘtergere