marți, 24 ianuarie 2012

Schimbarea este buna. Ca si murdarirea dealtfel...

Suntem aici sa traim experientele pe care ni le creem singuri prin faptele si actiunile noastre.
Cand suntem intr-o experienta si nu ne simtim bine este pentru ca simtim ca aceasta nu ne mai reprezinta, nu ne mai permite sa ne exprimam Sinele nostru autentic. A fost ok candva cand am creat prin actiunile noastre imprejurarile care sa o faca posibila. Dar acum am evoluat si noi si experienta si simtim ca nu mai suntem liberi. Atunci nu avem decat sa initiem schimbarea. Schimbarea este buna. Tocmai pentru ca ne permite sa accesam urmatoarea experienta.
Privita din acest punct de vedere viata mea, trecutul meu nu contin ceva "gresit". Totul a fost determinat de dorinta mea de a trai experientele alea. Nu este asa cum imi spunea cineva: "Omori iubirea asta ca sa o poti trai pe cealalta." Nu omori nimic dimpotriva trezesti totul la viata. Iar iubirea asta ca si cealalta fac parte din mine pentru ca sunt experiente traite asa ca nu ar avea rost sa omor ceva din mine, ceva cu care m-am creat.
Intradevar schimbarea poate fi dureroasa pentru ca atunci cand decidem sa traim o experienta o imbracam in mii si milioane de credinte (afirmatii de genul "cred cu toata fiinta mea" - ca va fi pentru toata viata, ca o sa-mi placa la fel mereu, ca nu o sa ma mai atraga nimeni niciodata, ca de aici ies la pensie, ca asta e tot ce mi-am dorit vreodata, etc). Cu aceste credinte pietrificate pe fiinta noastra ajungem sa aratam ca un inger inchis intr-un bloc de marmura, cum spunea Leonardo Da Vinci. Cand ne mutam in alta experienta trebuie sa iesim din aceste credinte, sa eliberam acest inger si asta se face sculptand blocul de marmura. Fiecare aschie desprinsa doare. Dar odata eliberat ingerul...Doamne cat poate fi de bine! Ne simtim liberi si libertatea este cel mai frumos sentiment pe care l-am trait vreodata. Si liberi putem trai noua experienta creata. Suntem creatori ai experientelor noastre si niciuna nu a fost "gresita". Iar schimbarea...este foarte buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu