vineri, 13 ianuarie 2012

Interactionam de la distanta

Am vazut un film care m-a convins. "Noua biologie". Puteti sa-l vedeti aici:
http://romeoruse.blogspot.com/2012/01/nimic-nu-este-predestinat-totul-tine-de.html?showComment=1326486490957#c9128058978726456792
Mi-a validat unul dintre lucrurile pe care, constienta fiind, l-am inteles prin experimentare: esti singurul responsabil de viata ta, pe care o creezi prin sistemul tau de credinte, credinte pe care ti le poti schimba instantaneu. Cei care vreti o schimbare in viata voastra iata vestea buna: se poate, se poate numai prin fortele voastre proprii, se poate instantaneu.
Filmul este un adevart curs de biologie celulara, argumentat stiintific intr-un mod in care numai un tip destept o poate face, adica in asa fel incat sa intelegem toti. Cred ca ati observat si voi ca geniile stiu sa vorbeasca atat de simplu incat sa inteleaga oricine. Agumenteaza stiintific si un fenomen care ma obsedeaza din copilarie - comunicarea la distanta. Si cred ca in sfarsit am inteles ce este de fapt aceasta "comunicare". Pentru ca sa auzim vorbe ca la telefon nu am reusit (ba da dar inca nu am inteles cum si privesc in interiorul meu evenimentul ca pe o minune). Dar este demonstrat stiintific ca putem, constient, sa interactionam cu cei cu care avem o oarecare legatura (de exemplu ii iubim) de la distanta. Le putem simti gandurile si el le pot simti pe ale noastre. In aceste conditii cam ce ganduri ati vrea sa simta cei pe care ii iubiti? :)
Eu va trimit gandurile mele luminoase despre iubire, iubirea ca raspuns la toate si ca mod de viata. Traim in iubire. Te iubesc! :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu