luni, 9 ianuarie 2012

Eu sunt tu si toate

Cred in teoria unicitatii - TU. Din motive care tin strict de experimentare - adica cred pentru ca mi s-a intamplat. Mi s-a intamplat sa am acest sentiment fantastic al conexiunii. La nivel mai mic sau mai mare.Acum traiesc zile minunate in care am din ce in ce mai multe astfel de experiente. Habar n-am la ce vor duce. Dar pur si simplu mi se intampla. Pentru ca nu sunt cu absolut nimic mai speciala decat altii va garantez ca nu va trebuie decat atentie ca sa experimentati si voi. Nu suntem separati de nimic. Cred chiar ca facem un mare efort ca sa traim in aceasta iluzie a separarii. Pe asta se duce mare parte din energia noastra. In realitate suntem in conexiune absolut tot timpul. Si din totdeauna.
La ce e buna separarea? Am citit undeva parabola asta si se potriveste si aici (imi cer iertare dar nu mai stiu sursa). Inchipuiti-va o planeta pe care toti locuitorii fac incepand din a 10-a zi a vietii lor o boala de piele - se umplu de bube dureroase pe toata pielea. Se nasc sanatosi dar apoi se imbolnavesc. Bubosii astia nu numai ca nu se ating intre ei dar au tot timpul grija sa fie complet separati de orice pentru ca altfel isi ating bubele si ii doare. Durerea .... si frica de durere.... Asta ii face sa se preocupe tot timpul cum sa stea separati de orice. Exact asa si noi. Suntem plini de bube pe corpul nostru emotional (pe care, fie vorba intre noi, e responsabilitatea fiecaruia sa le vindecam prin iubire). "Si nu, nu, nu, NU vreau sa ma atingi in niciun fel pentru ca ma doare. Ma concentrez sa ma mentin in aceasta iluzie a separarii pentru a ma feri de durere." Asta e mesajul nostru la toate manifestarile firesti ale conexiunii in unicitate care se manifesta natural in jurul nostru. Ei bine, acest "nu" sa-l transformam in "DA" pentru ca e singura noastra sansa la fericirea data de sentimentul de complet, de implinire. DA - daruiesc si DA - primesc si DA - sunt vie in conexiune cu tot si cu toate. E de ajuns sa spunem DA si totul ne implineste, ne completeaza. Nu ne lipseste nimic, totul e deja aici. Eu sunt tu si toate.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu