duminică, 22 ianuarie 2012

Inmulteste cu infinit si transfera in eternitate

Cand m-am vazut mai mult decat o albinuta m-am vazut direct elefant. Cand m-am vazut mai mult decat elefant m-am vazut direct femeie. Cand m-am vazut mai mult decat femeie m-am vazut direct Iubire. Cum am crescut, asa dintr-o data? Am inmultit emotia pe care o simteam cu infinit si am transferat-o in eternitate. Am cuprins toata aceasta marire nu cu mintea, care are limitele ei, ci cu sensibilitatea mea, care e nelimitata. Nu mi-e greu sa traiesc expandata pentru ca am un intreg Univers care sa ma cuprinda. Nu mi-e greu sa ma hranesc expandata pentru ca ma hranesc cu imbratisari. Nu mi-e greu sa ma imbrac expandata pentru ca ma imbrac in iubire. Nu mi-e greu sa-mi gasesc o locuinta asa expandata pentru ca locuiesc intre stele, incluzandu-le intre moleculele mele. Nu ma simt singura asa expandata pentru ca traiesc incluzandu-te, intr-o experienta spirituala de a creea dragoste. Nimic nu e greu asa expandata: totul e simplu pentru ca e iubire vie, intr-un echilibru dat de necontenita miscare!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu