sâmbătă, 28 ianuarie 2012

Viziunea

Am vazut si auzit din nou ideile sustinute de profesorul Bruce Lipton despre noua biologie.
Nu sunt biolog iar faptul ca inteleg ce spune nu se datoreaza vreunei specializari a mea in aceasta directie ci numai abilitatii lui extraordinare de a spune lucrurile in cel mai simplu mod cu putinta. Si mai cred ca este ceva: "aroma adevarului" adica aceea incarcatura energetica si vibrationala pe care o are adevarului si pe care daca esti atent o poti detecta foarte usor.
Astazi am auzit insa mai mult. Am vazut mai mult. Am simtit mai mult. Am avut VIZIUNEA. Profesorul are o abordare diferita a evolutiei vietii pe Pamant, bazata pe informatiile obtinute in cursul cercetarii mecanismelor celulare. Iar evolutia continua. Chestie care e evident de bun simt. Urmatoarea treapta a evolutiei este unirea tuturor acestor mecanisme celulare complexe care suntem intr-o singura comunitate pe care profesorul a numit-o Umanitate. Aceasta comunitate va trai intr-o deplina armonie, armonie intre toti membrii ei si armonie cu mediul inconjurator. Pentru a trece in aceasta treapta noua a evolutiei vom depune o munca. Aceea a constientei. Aceea de a renunta cat mai mult la a trai in virtutea unui pilot automat care contine toate lucrurile invatate de la altii si aceea de a investi cu credinta noastra dorinta de a trai constient. Eu simt ca am evoluat spre asta, spre constienta. Si aceasta evolutie mi-a adus multa implinire. Am devenit si am devenit in iubire. Iubirea este liantul care ne va uni in acest nou si evoluat organism - Umanitatea. Tu cum stai cu evolutia?

Am avut viziunea si nu ma mai desprind de ea. Pe langa efortul personal de a trai constient voi scrie marturii despre aceasta evolutie pentru a fi de invatatura.
Interviul care mi-a adus informatia il puteti vedea aici:

http://romeoruse.blogspot.com/2012/01/cristian-muresanu-interviu-cu-dr-bruce.html

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu