luni, 2 ianuarie 2012

Modelare cuantica

Mi s-a relevat un model de conexiune astrala: doua sfere (entitati le-a spus odata un prieten) care se intrepatrund, isi ating fotonii, isi lumineaza parti ale lor, interactioneaza cuantic la vibratii identice. Nu e un model fizic ci unul de vis.
M-am gandit de ce aceasta viziune astrala a sferelor intrepatrunse nu m-a mirat nicio clipa si mi se pare un model atat de adevarat ca il pot trai efectiv, asa cum traiesc si cu corpul. Si mi-am dat seama ca am experienta co-trairii pana la identificare - atunci cand am fost insarcinata. Am trait cu doua inimi in acest corp. Am experienta trairii simbiotice din timpul sarcinilor. Am experienta sustinerii reciproce a vietii din timpul sarcinilor. Deci am experimentat practic in aceasta viata acest model, l-am trait efectiv. Normal ca il vad posibil. Se pare ca eu am aceasta particularitate a trairii evenimentelor astfel: le visez, le vad posibile, le experimentez cu mine, le confirm cu inca cineva si apoi le universalizez. Nu stiu daca e valabil si pentru tine, dar eu asa fac.
Si apoi m-am gandit ca este evident ca acest model al sferelor intrepatrunse cuantic sa fie posibil pentru toti. Pentru ca este sustinut de amintirile noastre intrauterine. Atunci am auzit doua inimi, am trait doua ritmuri cardiace, am respirat prin cineva, ne-am hranit prin cineva. I-am simtit toate emotiile si ne-a simtit toate emotiile. O alta fiinta umana ne-a gazduit cu totul. E firesc sa ne para posibil sa traim in aceasta intrepatrundere totala cu cineva odata ce am trait-o cu mamele noastre.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu