vineri, 20 ianuarie 2012

Tu

Dragul meu om drag,
Stiu ca in calatoria ta prin viata esti in drum catre mine. Si am rabdare si incredere. Undeva universurile noastre, desi par paralele, se intersecteaza. Undeva, intr-un punct foarte bine definit, cerurile noastre incep sa-si regleze vibratia ca sa ajunga la sincronicitate. Te astept. Te astept ca un suflet pereche, chemandu-te cu fiecare jumatate din intregul care am fost. Te astept tesand ca o Penelopa tapiteria vietii mele dintr-o iubire cotidiana, continua si plina. Te astept invatandu-ma pe mine ca sa ma pot darui complet. Te astept atenta la toti si la toate. Ma imbogatesc in fiecare clipa cu fericirea pe care o am atunci cand daruiesc asa ca o sa ma gasesti multimiliardara in fericire. Ma slefuiesc cu fiecare om pe care il intalnesc asa ca o sa ma gasesti stralucitoare. Ma trezesc in gandire cu fiecare experienta pe care o traiesc asa ca o sa ma gasesti inteleapta.
Sunt asa ca o sa ma gasesti.

2 comentarii:

  1. momentul e dat :)
    abia dupa ce am scris mi-am dat seama ca inca mai caut salvatori, undeva inafara mea. cateodata cand scrii te intelegi pe tine insuti...

    RăspundețiȘtergere