duminică, 1 ianuarie 2012

Esti tulburat? Bucura-te!

Pe langa oamenii din viata mea (va multumesc tuturor ca existati), ii mai multumesc Domnului pentru ceva: pentru crizele pe care le-am avut si cu siguranta le voi mai avea de trecut. Fiecare m-a invatat cate ceva, fiecare mi-a dat cate un sut in cur care m-a propulsat inainte, fiecare m-a mai inaltat putin. Da, am trait vremuri interesante si nu numai atat, chiar si in vremuri relativ calme am fost tulburata pana in strafunduri. Insa mi-am invatat lectia: cum  ma simt tulburata ma bucur si devin atenta, ciulesc urechile, deschid bine ochii, iau notite, imi activez al treilea ochi si al saselea simt, dorm putin si traiesc intens. E momentul sa mai invat ceva. Incepe un nou doctorat si ma asez constiincios in banca pentru inca o invatatura. Stiu ca imi vor trebui toate la examen.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu